Binnen meemoo is een team met medewerkers actief die naast hun bestaande takenpakket ook de rol van accountmanager vervullen. Ze bekijken de manier waarop meemoo jouw organisatie van dienst kan zijn en hoe we jouw klantentevredenheid kunnen versterken.
De accountmanager:
- is de schakel tussen jouw organisatie en meemoo
- fungeert als een aanspreekpunt: enerzijds voor jou als je vragen hebt over de (mogelijke) samenwerking met meemoo, anderzijds binnen meemoo voor medewerkers die vragen hebben over jouw organisatie
- overstijgt de projectmatige relatie: ze kan je uitleg geven over zaken die haar eigen werkdomein overstijgen, of doorverwijzen naar andere teams voor specifieke vragen
Weten wie jouw accountmanager is? Surf naar het partnerportaal, meld je aan en klik op je login-icoon. Daar vind je meer informatie over jouw accountmanager bij meemoo.
Voor projectspecifieke vragen (bv. over registratie, digitalisering, digitale instroom of de GIVE-projecten) klop je niet aan bij je accountmanager, maar rechtstreeks bij je vaste contactpersoon.
Een overzicht van de meemoo-accountmanagers:
Contactinformatie | Accountmanager voor: | |
Alina Saenko +32 9 298 05 01 |
musea | |
Astrid Vergauwe +32 9 298 05 01 |
archieven en erfgoedbibliotheken | |
Céline Vermeire +32 9 298 05 01 |
erfgoedcellen en Vlaamse overheid | |
Debbie Esmans +32 9 298 05 01 |
landelijke omroepen Hoofd team accountmanagement |
|
Laura Ulens +32 9 298 05 01 |
regionale omroepen | |
Lobke Vanden Eynden +32 9 298 05 01 |
podiumkunsten |
Het team wordt verder versterkt door Leen De Bruyn, accountmanager voor onze educatieve partners, Sarie Van Lancker, die toeziet op de partnercommunicatie, en functioneel analist klantprocessen Tine Philips.