Als contentpartner willen we je graag betrekken en op de hoogte houden. Daarvoor gebruiken we verschillende kanalen.
Persoonlijk contact met je accountmanager
Je accountmanager vormt de schakel tussen jouw organisatie en meemoo. Ze is je eerste aanspreekpunt en staat steeds klaar om je al vragen te beantwoorden. Je accountmanager heeft bovendien een overzicht over heel meemoo's werking: heb je specifieke vragen die haar expertise overstijgen, dan verwijst ze je met plezier door naar het geschikte team.
Ontdek wie jouw accountmanager is
Het partnerportaal
Als contentpartner kan je steeds terecht op de online partnerportaalomgeving. Daar vind je naast rapporten en informatie over jouw organisatie ook het laatste partnernieuws en events voor partners terug. Onder werkgroepen en overlegstructuren vind je informatie en documentatie over de verschillende werkgroepen en overlegstructuren die wij organiseren.
Heb je specifieke vragen, dan kan je in de meeste gevallen een antwoord vinden in de supportomgeving waarin je momenteel browst. Vind je geen antwoord op je vraag, aarzel dan niet om ons te contacteren via de feedbackknop op het partnerportaal.
De partnerupdate
Als contentpartner ontvang je minstens vier keer per jaar een partnernieuwsbrief in je mailbox. Hierin clusteren we informatie die essentieel is voor onze samenwerking. Per topic brengen we je in een paar regels op de hoogte of doen we een oproep om jouw ervaring met ons te delen. Wil je wat dieper in de materie duiken, dan kan je steeds doorklikken naar de begeleidende nieuwsberichten op het partnerportaal.
Voor de partnerupdate kan je je niet inschrijven: je ontvangt 'm automatisch als je contentpartner bent van meemoo. Hiervoor beroepen we ons op de rechtsgrond van het gerechtvaardigd belang. Het is wel mogelijk dat je als medewerker van een organisatie niet altijd alle updates of topics in je mailbox ontvangt: wij bekijken steeds voor wie welke informatie relevant is. Zo kan het zijn dat jouw collega van publiekswerking een andere inhoud ontvangt dan je collega die collectiebeheerder is. De centrale contactpersoon van jouw organisatie ontvangt wel steeds alle updates.
Het partnerevent
Een tweetal keer per jaar organiseren we een (doorgaans fysiek) event voor al onze contentpartners. Hét moment bij uitstek om je te betrekken, te informeren en om eens goed bij te praten. Naast je collega-contentpartners (klik hier voor een overzicht), zijn er ook geregeld sectororganisaties en beleidsmakers aanwezig.
Wanneer er een partnerevent plaatsvindt, word je ruim op voorhand op de hoogte gebracht via e-mail. Daarnaast kan je de aankondiging en het programma steeds terugvinden onder events op het partnerportaal.
Project- en andere communicatie
Los van bovenstaande kanalen, kan je ook op andere manieren rechtstreeks in contact staan met medewerkers van meemoo. Neem je bijvoorbeeld deel aan een bepaald project, ben je bezig met een digitale-instroomtraject of ben je gebruiker van het meemoo-archiefsysteem, dan wordt je hierover via e-mail of telefonisch geïnformeerd door een vaste contactpersoon.
Algemene meemoo-kanalen
Naast onze communicatie met jou als contentpartner, brengen we ook de buitenwereld op de hoogte van het reilen en zeilen binnen meemoo. Dit nieuws gaat breder dan de informatie die jij ontvangt. Op de meemoo-website vind je naast algemene informatie over onze organisatie ook nieuwsberichten, vormingen voor de hele sector, projectpagina's en kennisdocumentatie zoals aanbestedingsdossiers, rapporten en verslagen. Daarnaast versturen we meerdere keren per jaar een algemene nieuwsbrief en kan je ons volgen op Twitter, Facebook en LinkedIn.